Tuesday, January 8, 2008

Kap Verde is cool, man

Sorry sorry sorry.... men befinner mig pa Kap Verde och har finns det inte mycket till internet. Vad ska jag da beratta? Katja, Carl, Jonas och jag njuter av livet; surfar, dyker, ater, dricker, pratar, solar och alla lar sig kitesurfning utom jag som satsar pa vindsurfningen helt och hallet och det ar nog tur det med tanke pa alla tradar som ska hallas reda pa nar man "kajtar". Jag ar inte sa bra pa att trassla.

Vad mer?

- Vi traffade nagra fransman haromdagen, allt var trevligt, lite for trevligt tyckte Jonas som kom med forslaget: "but maybe Russia should buy France? I mean, they could". Apropa Rysslands framfart i franska Courchevel osv.

- Vi hanger lite med en ryska (modell rik) som uppenbarligen inte har samma problem som de flesta andra ryssar med att skaffa visum utomlands. Sa nar Carl berattar hur hans ryska kollegor sliter och kampar for att fa visum, tittade var nyfunna van pa honom och sa: "Why, are they disabled?"

Osv osv.

No comments: