Tuesday, July 3, 2007

Kan behöva lite glamour

På väg ner till gymet - tja - kanske för att kolla om Barton är där idag igen. Jag kan nämligen behöva lite glamour en dag som denna. Har i panik suttit inlåst i lägeheten för att producera en "rolig" krönika på engelska till en tidning som om än inte läses av lika många som the New York star, ändå är en tidning som läses av levande människor. Och det går faktiskt inte så bra om jag ska vara ärlig.

(Och det blir inte bättre av att när jag säger till Jonas: "Den känns så ytlig, så fånig" (no shit, det är precis vad den är också), så svarar han: "Men du skriver ju inte direkt för the National Geographic, heller")


Mitt enda nöje har varit att förfasas över de 15-åriga män som likt akrobater klänger utanför mitt fönster på nån ranglig ställning för att kanske putsa fasaden. Dom håller på att trilla ner!

DET skulle alrig hända i Sverige. Lika lite som att Mischa Barton skulle visa sig bh-lös på ett gym. Eller det kanske hon skulle, vad vet jag.

No comments: