Tuesday, July 3, 2007

En rödmosig Mischa Barton

Idag var jag inte ensam om att träna utan personal trainer på gymet. Mischa Barton körde också solo.

- Är det inte... är det inte??! frågade Jonas med uppspärrade ögon. Jag, som redan hade spanat in henne i omklädningsrummet, var mest chockad över att Jonas visste vad hon hette.

Jodå, visst var det Mischa Barton som bh-lös, rödmosig och med ryska, gula/orange slingor i håret, spände skinkorna på gymet måndagen den 2 juli mellan klockan 19.45 och 20.20.

Jag avbröt min träning några minuter efter att hon hade gått, tyckte hon såg lite ensam ut och hade tänkt fråga om hon ville hänga med på Simones datschaparty på lördag, men hon var försvunnen när jag kom ner i omklädningsrummet igen.

Attans!

(Om någon bryr sig så ska Mischa Barton vara med i en film som heter "Finding t.A.t.U." och som spelas in i Moskva).

No comments: