Friday, December 21, 2007

Veckans pinsammaste?

Var på East med syrran och Ebba i går. Plötsligt väser syrran att Claes Elfsborg och Idol-Clabbe står lite längre bort. I den allmänna julhetsyran rådde det delade meningar oss emellan om vem av dessa herrar som är mest "kändisintressant", men det rådde däremot ingen tvekan om att jag kände ett behov av att snick-snacka lite med Clabbe.

Har ingen aning om huruvida det existerar en rysk version av "Idol", men jag tyckte att det var det perfekta öppningsfrasen: "Hej, jag är journalist och bor i Moskva och med anledning av den förestående lanseringen av ryska Idol tänkte jag att det kunde vara kul att skriva något om det och därför ta en bild av dig", föreslog jag.

Kanske berodde det på att Clabbe inte längre är kontrakterad av TV4 och jobbar med Idol som han svarade:

"Jahapp. Och nu har du frågat. Ibland får man ja, ibland får man nej. Nu får du nej. Hej då."

Usch.

1 comment:

Anonymous said...

Hej förresten jag lånade en bild från din sida till min blogg, men jag tar bort den om du vill ;-).


Rolig blogg du har.