Tuesday, February 19, 2008

"Det var jag som klippte bort dig"

Sitter med Lena von Segebaden och äter lunch i Brunogallerian. Plötsligt noterar jag att en
man (såg helt klart ok ut) stirrar på mig.

Kina (tänker): "Varför stirrar han? Jag är ju inte känd, jag blev ju bortklippt från programmet om Carolina Gynning i Moskva!"

Kina (säger): "Hej, känner vi varandra"?

Mannen (säger) (högt): "Moskva! Carolina Gynning i Moskva!"

Kina (säger): "Nej, det tror jag inte. Jag blev nämligen bortklippt".

Mannen (säger): "Jag vet, det var jag som klippte bort dig".

2 comments:

Anonymous said...

Kina,
Din artikel i Entreprenör har fått många på jobbet och i min bekantskap att lyfta på ögonen! Well done!

/H (flitig blogg-läsare från Skåne)

Anonymous said...

Hahaha! Läste högt här på redaktionen, många skratt. Desirée