Tuesday, October 9, 2007

Mitt livs första lap dance

När vi hade sagt god natt till föräldrarna efter en vodkafylld middag på Petrovich i fredags, fortsatte vi "några stycken" till den kända klubben BORDO. Som inte är en strippklubb enligt en viss bank som fortfarande använder Bordo när det ska representeras i Moskva.

Strippklubb eller inte. Inträdet var 500 för killar och 1500 för tjejer. Och tjejerna var många, långbenta, cellulitlösa och vackra. Och en av dem dansade i mitt knä för 1000 rubel. "Åh vad snygg, vilken kropp bla bla bla" hörde jag mig själv säga. Men det var innan dansen väl hade börjat, det. I tre minuter satt jag sedan stel som en pinne och kände mig obotligt dum - och frigid, inte minst.

Fick just reda på att en lap dance inte kostar mer än 200 rubel, så jag kanske gav intrycket av att jag gillade det hela, trots allt. Skönt, då slipper jag oroa mig över hur strippan mådde efter att ha dansat med en pinne.


Mer om Club Bordo: http://elementmoscow.ru/articles.php?i=198000&s=02-in-depth

No comments: