Thursday, September 4, 2008

My 15 minutes of fame (and shame)

Okej, here we go:

Tv-programmet Moscow OutRussia Today feauturing Kina Zeidler. Efter att ha tittat på programmet (och rodnat) kan följande konstateras, som Carro Neuman Lindberg uttyckte det hela, “våra sanna jag har avslöjats… på TV!”:

Krösus-Carro om Moskvas tunnelbana: “I love it, it’s cheap and efficient.”

Jag, självutnämnd globetrotter: “I used to live in NYC…” (well, well jag tycks gilla att skryta över det).

Och apropå sanna jag kan jag ju tycka att programledaren skulle splackat på mig lite smink innan tagning, men hon hade väl fullt upp med sig själv.


1 comment:

Anonymous said...

Trevligt att se en svensk kvinna trivas i Moskva. Speciellt på Russia Today. Det vore bra om de hade ett par svenska programledare så att det blir mer internationelt sällskap eftersom RS är för västlandska tittare i första hand.