Monday, September 8, 2008

Skönt att det finns lifestyle showers att svalka av sig i

Pusst, det går lite segt att jobba idag. Kanske beror det på att det är så varmt i Moskva, 27 grader idag, 32 i går?

Och apropå varmt hoppas jag att ingen såg mig på gymet häromdagen. Visst skulle jag rösta på Obama om jag var amerikan, men det hindrade inte mig från att störtjura rakt igenom hela vice presidentkandidaten Sarah Paulins tal samtidigt som jag sprang (och svettades) på löpbandet.

Hennes barn med "special needs", hennes snöskoterkörande hubby som hon hängt ihop med sen high school, den övergripande dramaturgin i det mycket republikanska talet. You name it. Sen gick jag och duschade av mig dramat i en av Ritz Carltons så kallade "livsstilsduschar" (vatten med lukt av bland annat aprikos/hallon/mint).

Jag till Jonas: Går det att få kallare vatten i de här duscharna, tror du?

Jonas: Nej, det tror jag inte, det är ju lifestyle showers.

Så enkelt och självklart allt är för honom.

No comments: