Thursday, September 11, 2008

"När jag var tio år ville jag ha en Lexus, nu har jag en Lexus"

Jag är helt fascinerad av alla de ryska tjejer som jag intervjuar:

Alla är typ 22, har fantastiska jobb och säger saker som: "Jag vet att jag är snygg och fantastisk, nu ska jag berätta om mitt underbara liv, jag börjar från början: När jag var tio år drömde jag om en Lexus, nu har jag en Lexus"

Eller:

"You can be beautiful and gorgeous and faboulous and a great person - even without high heels".

Alla tror på sig själva, är superambitiösa och strukturerade och vet exakt hur de ska berätta om sina liv - och sist men inte minst: De ringer tillbaka och kompletterar sina historier med fler anekdoter, och frågar om de kan få bjuda på lunch och berätta mer.

2 comments:

Anonymous said...

det är ju bara succehistorier som saknas, ingen fan vill bry sig om en ensam 40årig kärrings öde

människor är sig lika

Anonymous said...

Do you usually make interview with girls from Shatush/Soho rooms/other night clubs in Moscow? So it is not a surprise that you collect such stupid comments. Try to find some other Russians and interview them so you will learn much more interesting things.