Tuesday, February 3, 2009

I Bansko med Blondinbella

Är i Bansko, Bulgariens största skidort och gör reportage för några tidningar. Kul. Men jag hade inte förväntat mig att:

1. ... jag skulle bli så flåsig. Åre har inte direkt övat upp min tolerans mot höjden, om jag säger så. Kul när jag är med några av typ Sveriges bästa åkare (Wille Lindberg, Per Huss).

2. Att jag kan snacka ryska med bulgarerna, grymt ju. "Hej jag heter Kina och jag bor i Ryssland".

3. Att det skulle vara så västerländskt orienterat och att det skulle byggas så sjuuuuuuuuukt mycket här. "We want to be number one in Eastern countries".

- Vår guide är som Blondnibella - hela hon.

- Nu ska jag ta en helkroppsmassage under förevändningen "allt för reportaget", men i själva handlar det om att jag inte vill känna mig stelopererad i morgon.

No comments: