Tuesday, April 22, 2008

"Dear Kina.."

Ibland känns det som jag är med i en film. En väldigt smörig film med tårdrypande slut och i vilken karaktärerna är väldigt betydelsefulla, utan att riktigt förstå varför:

Jag mejlade Ritz gym och frågade om jag kunde få titta på deras nya anläggning.

Detta är svaret jag fick:

"Dear Kina, Thank you. I am always ready to do all my best in order you to be able to feel more confident with the decision of joining our club. I welcome you to come to our beautiful spa to see our outstanding facilities and to enjoy the first usage of gym, pool, sauna, steam room and relaxation area complimentary. Please, let me know the exact time when you are planning to come on Monday or Tuesday and I will arrange everything for you.

Kind regards"

1 comment:

Per said...

Tjenare Morsan!!!

Hur står det till??
Jag är hemma i Kiruna nu och är påväg vidare till Riksgränsen. Kommer ni eller??