Tuesday, April 29, 2008

Ibland blir det inte som man tänkt sig, part II

Skulle ringa till UK foreign affairs i ett ärende och vis av erfarenheten från min senaste långa intervju kollade jag statusen på skypekontot noga innan jag stoppade högtalarna i öronen.

Nu blev inte samtalet så långt, eftersom personen i fråga inte svarade, varför jag istället skulle lämna mitt telefonnummer genom en rasslig Skypelina. Mitt telefonnummer som jag efter ett år i Ryssland ännu inte ha lärt mig utantill. Och som jag inte fick fram från min otroligt snygga, men ack så dålig att ringa från/hitta nummer på/sms:a från - Iphone.

Jag hittade numret precis när jag inte fick mer sekunder att prata in mitt meddelande på, såklart.

"Det hördes lite dåligt", skrev personen ifråga diplomatiskt i ett mejl senare under dagen.

Skype, skyllde jag på och ringde sen upp Ebay och höll tummana för att slippa uppleva samma sak med dem.

No comments: