Tuesday, December 16, 2008

Nämen god jul på dig också!

När jag jobbade på tidningen Campus för en massa år sedan hade vi en fantastiskt cool journalistpraktikant/cirkusartist som hette Ronnie Ritterland hos oss.

Efter att inte hört av Ronnie på säkert sju år fick jag i går meddelandet nedan på Facebook. Och ja, jag tycker faktiskt att hennes mejl är en av årets bästa julklappar, hittills. Tack och god jul, Ronnie!

"Nu har jag bannemig läst din blogg som en bok från början till slut på ett halvt dygn...så jävla kul! Bodde själv i Moskva för snart två år sen och har trillat av stolen åtskilliga gånger nu när jag skrattat åti dina vardagsbetraktelser!Men jisess vad jag kängtar tillbaka! Någon gång måste du berätta mer om ditt beslut och hur du tog dig dit. Tills dess tack för skitbra läsning och god snart är det jul!"

No comments: