Sunday, June 7, 2009

Bildorgie





























































Allvarligt talat. Jag är så sjukt sliten efter en helg med tjejparty på Salongen i fredags, på Jonas fantastiska kusin Sanna Bendzs bröllop i lördags och en heldag med pappa, mamma och syrran på Utö idag.

Men kul, såklart.

Nu ska jag vara i Sthlm ytterligare en dag (och bland annat gå till frisören) - sen Moskva på tisdags och jobb jobb jobb och i helgen ska jag bland annat gå på hyfsat (april) nyöppnade Nobu - som jag har längtat efter att besöka den upphaussade reston.

1. Det vackra bröllopsparet: Sanna Bendz och Will Cooper.
2. Delar av familjen; Lovisa, Eva, Anna, Tobbe och Pelle.
3. Lovisa Friman och jag.
4. Jonas och jag.
5. Syskonen Bendz: Fia, Sanna och Johan.
6. Sofie Saberski på Salongen.
7. Susanne Edebäck i högform.
8. Kicki Berg (Ihrfeldt) och Susanne.
9. Ebba.
10. Jag. Syrran och Paris gömmer sig i vanlig ordning.

No comments: