Sunday, November 18, 2007

"Carolina Gynning? I have to meet her!"




































I helgen var ju Carolina Gynnning i stan för att spela in ett avsnitt från Moskva till en tv-show som kommer att köras i vår.

Vi träffades på Hotel Hyatt några stycken och snackade om Moskva, drack billig skumpa och drog sen till Dyagilev.

Det var kul!

Och nu är alltså helgen över. För mig kommer det innebära att jag inte längre kommer att få några fler telefonsamtal av typen:

Svensk man: Hej! Du känner inte mig men jag känner din man.....

Jag: Jaha, och du vill träffa Carolina G antar jag.

Svensk man: Alltså... jag har en rysk polare och vi satt och förfestade och då ville jag visa henne för honom så vi googlade henne och då sa han "XX, i HAVE to meet her". "Please arrange it!" .....så jag tänkte att de kanske kunde träffas. Han är diamanthandlare, rik och som sagt besatt av Carolina. Sen vill han flytta till Sverige och bli kändis.

Och så bilder av pälsmössor, plut (några behöver kämpa med plutet, andra inte) och en kameraman och en ljudtekniker i slagsmål om vodkan.

No comments: