Wednesday, November 28, 2007

Jag har en kompis som fick liggsår av att ligga så där

I en och en halv dag med kort paus för att ta mig till The Most på lunch, fast jag inte var hungrig, har jag nu legat raklång på sängen. Gissa om jag blev uppmuntrad när Jonas kommer hem från nån restaurang och luktar som man luktar när man har varit ute i Moskva: ciggrök och matos i en tjock blanding. (Ulrika BlenowOriflame har många hon kan sälja hygienprodukter till).

- Jag har en kompis som fick liggsår av att ligga så där, sa Jonas.

Och detta var efter att jag hade fått sms av typen: "Kan du leta upp adressen till den där strippklubben du vet. Några svenska killar på affärsresa ska dit i kväll."

Jag: Varför då egentligen?

Jonas: Ja men de var ju på Night Flight i går.

(Night Flight har jag skrivit om tidigare - det är ett ställe där du garanterat kommer att få med dig en tjej hem om du vill, men kostar det så smakar det osv).

No comments: