Tuesday, November 6, 2007

Väskan


















Jag fick ju höra att jag "såg lite rysk ut" av min svärmor härom veckan. Jag vet inte jag, men Eva Engelbert inklusive barnen Andrea och Elsa verkar tycka att jag ska "anamma stilen" som de sa och så köpte de en träningsbag till mig "på nån marknad" i Egypten härom veckan. En Luis Vuitton. En sån som alla, alla, ALLA på gymet har. Även om de inte har köpt den på en marknad i Sharm el Sheik.

I morgon ska jag inviga den och då ska jag noga studera om jag blir behandlad mer värdigt.

En gång förra veckan drog jag nämligen på mig högklackat när jag gick till gymet och tyckte nog mig ana några vänliga nickar. Men sen orkade jag inte mer och nu glider jag dit med gympaskor igen. Och från och med onsdagen den 7 nov: Gympaskor + en Luis Vuitton bag, alltså.

No comments: