Friday, November 9, 2007

Nakenråtta till salu

Bruce Springsteens nya skiva "Magic" är bra.

Exakt. Jag kommer inte på något annat att skriva. Vilket beror på att jag inte har (typ) varit utanför lägenheten den här veckan, utan suttit inne m massa artiklar (klagar ej) plus försökt fixa några saker till den här tv-showen med Gynning nästa vecka - och oj - vad jag är glad att jag inte jobbar som reseracher på tv-produktionsbolag.

Men i går fick jag nog.

Gick på Novikovrestaurangen Nedalni Vostok/Not so far east med Hanna. Och gnällde över att jag inte fått nån blogginspiraion de senaste dagarna.

"Men du kan ju skriva om att jag i dag såg en kvinna som sålde två levande sköldpaddor på gatan", sa hon då. Brevid de som säljer lingon och blommor stod hon med sina sköldpaddor. Men när ingen ville köpa paddorna halade hon upp en "nakenråtta" och försökte kränga den istället."


Not so far east: Tverskoy blvd, 15, build. 2.

No comments: