Tuesday, June 19, 2007

Rolig fest
























Var på rolig grillfest i lördags kväll hos Adam Fisher (just det Uppsalakompisar. Den Adam) och hans trevliga fru Anna. I nån förort, trodde jag och hade tänkt blogga om hur krångligt det var att ta sig dit. Men det var inte alls i nån förort utan i en trevlig stadsdel bara lite utanför Moskva. Fin trädgård.

Det var på tok för mycket vin för de två grillspett/shashlik jag lyckades klämma i mig mellan allt vin, men så kan det ju vara.

- Det fanns nog mer samlad information om Ryssland på den bit mark som utgjorde Adam och Annas trädgård, än det finns i hela Ryssland.
- Det kändes som om hela Ikea Ryssland var där.
- Hoppas jag inte pratade sönder någon.
- Jag var i princip flytande på danska.

Bilder av Adam själv, snygg-Patrik och jag som äter shashlik

No comments: