Tuesday, May 15, 2007

"Det är bra för en smårbarnspappa att komma ut och lufta sig lite"



































































Katia, Svetlana, Jonas
och jag drack drinkar och käkade den godaste sushi jag nånsin ätit YES! Slår NYC! på Suzy Wong, för att därefter bege oss till Yagilev, Pasha Facecontrol och TV3 fest.
Eftersom jag har varit på Yagilev hela två gånger tidigare så var jag ju lite "blasé" (!) inför halvnakna brudar, dansande robotar, ryska tjurliknande män, osv osv.

Blasé var dock inte gänget från TV3 om jag säger så. När en svensk man för första gången sätter sin fot på en rysk nattklubb, kan det låta så här:

"Är dom här tjejerna våra" ? (Om tjejerna som dansade i bås vid borden).

"Det är bra för en smårbarnspappa att komma ut och lufta sig lite" .

Kina: "Ja, visst är tjejerna i Ryssland snygga!?" (Varför sa jag det?) Okänd: "Ehhhh är Bin Laden eftersökt?" (den var ju ny)

"Jag vill ALDRIG gå hem!"

"Asså, asså, det här är ju världsklass!"

"Det här är magiskt"


Och så har vi lite bilder från lite random, svenska mediemänniskor, några ryska brudar som ser ut som ryska brudar ofta gör på nattklubb, Katia, jag och Svetlana kl 0630 på morgonen när vi skulle åka hem. Bild av frullen som serverades kl 0600.

Och så lite av en kändisspaning: TV3:s vd, Hasse Breitholtz (bild #2), som jag samtidigt vill passa på och tacka så mycket för all den goda champagnen.

No comments: