Wednesday, May 2, 2007

Me, Pamela and Kennet (Kenny?) Jönsson














Pamela Anderson
var i stan härom veckan, och även om jag missade henne kan jag glädjas åt att vi tydligen har samma restaurangpreferenser. Sprang av en slump (vilket inte händer så ofta - när det gäller Moskvas restaurang- och nattliv så är det noggran research som gäller) på Damas, en restaurang med arabiskt tema (såklart den har ett tema). Och det gjorde tydligen även Pamela när hon var här, vilket gratisblaskan Element kommenterade i ledaren. Att hon inte gick på Denis Bar alltså. När Moskva har fått ännu en ny, trendig bar att visa upp (Denis Simachyov Bar, som är en bar for kids who "get it", enligt Element) så ska hon väl välja den?

Samma tidning skriver även att den trendigaste gruppaktiviteten den här månaden är att gå och se någon av hockeymatcherna under World Hockey Championship, vilket är precis vad jag ska göra i kväll, Sverige - Schweiz närmare bestämt. Är mycket nöjd, även om jag precis har fått reda på att det är ett ganska kändisfattigt lag, varken Foppa eller Mats Sundin. Jag får alltså hålla till godo med Kenny/Kenneth Jönsson.

1 comment:

Anonymous said...

Keep up the good work.