Sunday, April 22, 2007

En rysk kändis!







Lördag och middag med Ulrika Blennow, hennes kille Niev, Carl och Tobias Thyberg på trevliga libanesen Shafran på 12 Spiridonyevsky. (Dock är det alltid lite plågsamt med dessa magdansöser som libaneser envisas att underhålla gästerna med).

Och så plötsligt händer det. Jag, eller jag och jag, jag har än så länge ingen aning, utan snarare Carl, gör mig varse om att det finns en rysk kändis på restaurangen. Ingen mindre än skådespelaren Konstantin Kryukov som som var med i storfilmer som Zhara och 9 Rota (9th company).

Jag lägger in professionell bild av mr Kryukov eftersom de pinsamma försöken från vårt bords sida att ta bilder utan att han skulle upptäcka det (arty bilder av liljor, närbilder av magdansösens byst, bilder av honom med oss i förgrunden osv) inte blev speciellt lyckade, se två exempel.

No comments: