Thursday, April 19, 2007

Shop&Bar




Vaknade i morse och funderade lite över varför jag inte mår som jag trodde jag skulle må, dvs hyfsat bra med tanke på omständigheterna. Men det gör jag inte. Mår bra alltså. Så jag tittade igenom bilderna från gårkvällens besök på nyöppnade Shop & Bar på 12/2 Stoleshnikov pereulok. (Mkt bra ställe! Grym musik och hur cool inredning som helst). Och då insåg jag. Mannen på bilden som skymtar bakom mitt hästgarv är roten till det onda. Han och hans lille blonde ukrainare till polare (den andra bilden) och deras (?) fotomodellbrutta.

Vodkashots på i princip fastande mage (man får inte doggybagportioner i det här landet precis) kommer aldrig vara en bra idé.


Och så blev jag ännu mer påmind om gårkvällen eftersom personen i fråga för några minuter sen ringer och påminner mig om att jag i går lovade att sälja hans trasiga ipod på ebay (jag tjatade väl i vanlig ordning om hur well connected (??) jag är med ebay).

Why?

No comments: